dinsdag 27 maart 2012

.♥.PECH..vogeltje....♥.

Hallo...♥.lieve.♥.allemaal.♥.
inplaats dat ik van het zonnetje♥ geniet ...
had  ik vorige week een misstap gedaan op de trap..
 dacht dat ik beneden was ..
mooi niet zwaaide met mijn rug tegen het eind van de trapleuning en schoot met mijn voet tegen de kozijn ..
wééé...
met als gevolg gekneusde ribben in de rug en de voorlaatste grote teen bont en blauw van de kneuzing...:(
Zeer pijnlijk kan dat zijn alsof dit nog niet genoeg was kreeg ik♥ ook zondagnacht ook nog buikgriep..wehhh..:(
Zoooo dit kan wel weer bahbahbah....
in bed je draai vinden is moeilijk.. Ior♥ het ezeltje♥ van Winny de Poeh♥..keek me ook al zo droevig aan zou ze het ook voelen♥ ...lieve zucht♥
ja ja ...dit is noem ik nu  echt.. PECH ..snif snif ..:(
nog fijne♥ zonnige♥ week♥ iedereen ....
Knuf♥ .x.♥.Gaby..x.tot snel weer♥....X

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach wat een pech en dan ook nog buikgriep erbij! Ik wens je dan ook van harte beterschap en doe maar lekker rustig aan!

Lieve groetjes,
Esther