vrijdag 13 april 2012

♥.Oppasdag...soms een avontuurtje..

Hallo.♥. lieve. Allemaal...
Vandaag was het  een leuke  spannende dag ..
Mijn twee kleindochters van oudste zoon waren hier..
Ze spelen met alles wat ik heb bewaard van mijn jongste dochter...
Nadat de  jongste haar middagdutje had gedaan zijn we gaan wandelen ..
Madeliefjes geplukt en kransje gemaakt ..
De oudste vond het héél interessant en plukte al die madeliefjes ..
Thuis  gekomen zaten ze lief een kinderprogramma te kijken met hun madeliefkransjes in hun haar..LIEF toch  hé...?!

Opeens vroeg de jongste haar knuffel ..
oooooo.. wij zoeken haar konijntje was spoorloos..Paniek..:(((..!!!! 
Nee hé ...:(((..toch onderweg verloren of bij het voetbalveldje..!!???
snel de jasjes weer aan en rennen naar het voetbalveldje..
Pff  de jongens(TJES )..waren al aan het voetballen..
Ik vroeg of ze een knuffel hadden gezien ..jaaa riep er eentje  op de fiets ..
Daaaar ligt die..en ik zwaaide met het konijntje  naar de jongste ..
haar blik was zo van een smile van hier tot daar ..jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Omiiiiii schreeuwde ze mijn konijntje...:)))))))))))))))))))))))....en de oudste poehhhhhh...
gelukkig hé Omi...ja zeg dat...;)
Eenmaal thuis  ze houd haar konijntje  goed vast  ;)))...haar duimpje  in het  mondje ..en ik denken van ...poehh soms kan oppassen ...
wel ...(voldaan).. vermoeiend zijn maaaaaaaaaar..ik  zou ze voor geen GOUD willen missen die lieverds...
Het is elke keer weer een avontuurtje met hun .... 
en toch weer goed afgelopen ...;)
.................................Knuf knuf en Liefs van ons....♥.Gaby..XXX..;))..tot snel weer!      

3 opmerkingen:

A fresh start of me zei

Oh wat schattig...die kransjes..
En super dat je k'nijn weer terug hebt gevonden..poeh...
Liefs Chris

Ilse en Liza zei

oooh kijk ze zitten ik heb het verhaal ook al in geuren en kleuren gehoort bedankt voor de leuke dag namens de meiden .

Unknown zei

Wat is dit toch een rijkdom, zo een dagje met kleinkinderen, haaha, inderdaad een hele belevenis.
Maar toch denk ik dat het verloren knuffeltje snel vergeten is en ze zich vooral een heel mooie dag herinneren ;)
Fijn weekend, liefs, Sonja