woensdag 1 augustus 2012

.♥100 ste volger ohlala..

Hallo .♥Lieve.♥ Allemaal..
wij.♥  hebben een leuk nieuwtje.♥..;))

Vandaag mijn .100 ste.♥ volger op mijn.♥ blog ..wauw..;))
ohhh wat .♥leuk.♥ wat zijn wij blij ..;))
Hoeraaa.piepen de muissies..♥ ..♥.dit gaan wij .♥vieren .♥ met z'n allen een Heerlijk .♥taartje.♥ voor de 100 ste volger..

Welkom .♥op mijn blog  ..;))
  Ria.♥   van it's me.♥..  www.bonnature.blogspot.com  een prachtige blog van haar.♥..
Gaan we Ria .♥.hier even verwennen .♥ zeggen Jellieka.♥ en Jolienka .♥ trots..;))
Wil je.♥ een kopje thee en een heerlijk gebakje..♥.?
Wij genieten .♥ ook ..;))
mmmm....jullie.♥ ook allemaal..;))
Zo.. nu laat ik.♥ nog ff  iets leuks zien wat ik.♥ afgelopen week heb gemaakt voor de oude kaarskroonluchter.♥
kijken jullie.♥ allemaal mee..
ook een idee van Lieve Marijke..♥www.marijkevanooijen.blogspot.com..
deze kroonluchter.♥ heb ik al heel lang wel leuk.♥ om deze op te pimpen was eerst bruin toen grijs nu roomwit..♥.
was natuurlijk weer een heel werkje.♥. .maar leuk.♥ om te doen..;))
en onlangs ging een brocante winkeltje bij ons Tierelatijntje.♥ sluiten was alles 50%70% korting kocht ik dit mooie gietijzer paspopje.♥..
extra bij de kaloriearm gebakjes.♥ gezet hihi..;)))
blijf je je slank denken wahaha.♥..
En Dankjewel.♥ lieve lezers en voor alle lieve   volgers.♥ 
de lieve.♥ berichtjes ..;))
gezellig dat jullie.♥ weer op visite.♥ waren ..;)))
Ik hoop dat jullie.♥ weer hebben kunnen genieten van deze post .♥
en gaan we.♥ dit feestje.♥ afsluiten ..
heb ondertussen al de kaarsjes.♥ aangemaakt ..;))
Nog een fijne  zonnige.♥ week allemaal ...;)))
TOT ZIENS..zeggen Lotje.♥ en Lientje.♥.HUGS .♥van ONS.♥.♥.♥.♥..    
.♥.♥.♥.♥
Merkte ook onlangs dat dit mijn ..50ste.. post is ..ohlala...X..;)))..
   

18 opmerkingen:

It's me zei

Owwww wat lieffff!! op naar de 200...echt genieten op je blog...ik ben ontroerd.......mijn link is niet goed hoor... www.bonnature.blogspot.com ......dat ben ik.....it's me.....dikke pakkerd.....enne dankjewel.....xxx..

It's me zei

Vergeet te zeggen...ben gek op taartjes......hmmmm...xxx...orkaes14

Wateringen zei

Goedemorgen lieve Gaby,

Bedankt voor je lieve mailtje...dit heeft me zo'n goed gedaan.

Ik ben niet veel meer in blogland te vinden, maar ik maak nu toch even een uitzondering...
want ik wil je zo graag feliciteren met jouw 100 volgers!
Geweldig dat jou prachtige blog al 100 volgers heeft..superleuk voor jou.

Jouw kroonluchter is supertof geworden, en ik vind het erg leuk dat mijn boek jou zo inspireert!
Hoe mooi kan het leven niet zijn?

Ohhh...Gaby en mijn link is ook niet helemaal goed...het is
marijkevanooijen.blogspot.com je bent een J vergeten..haha...het is dan ook een beetje moeilijke achternaam.

Lieverd geniet lekker van je feestje...en nu maar op naar de 200 volgers, nou die heb je zo...je hebt een heerlijk blog, en je bent een fantastisch mens!

Liefs,
Marijke
XXXX

Wateringen zei

Ohh..ik vergeet Ria nog te feliciteren met haar schattige prijs..Ria van harte gefeliciteerd met je prijs..je bent een bofkont hoor!

Liefs,
Marijke

Juliëtte zei

Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers!
Leuk dat je Ria even in het zonnetje zet!
Zo, nu ga ik nog even genieten van je prachtige blog! En de foto's eens even in het groot bekijken!!

Liefs, Juliëtte

sharon's shabby creations zei

Hoi Gaby,
Gefeliciteerd met je inmiddels 101 volgers!! Jeetje wat tof zeg!! Voordat ik zover ben moet er heel wat gebeuren. hihihi.....
Wat heb je die kroonluchter geweldig gepimpt zeg!! En je hebt al een hoop taartjes en muisjes gemaakt. Leuk he is dat boek van Marijke, je kan elke keer wat andere inspiratie uit het boek halen.
Nou vier nog even feest voor je het weet zit je op de 200!! Your star is reisende!!
Een fijne dag toegewenst met je lieve muize meisjes!! Het wordt tijd voor een shabby chic kaas taartje!! Vinden ze ook vast lekker hihihi!!

Veel liefs Sharon

marion zei

Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Je maakt zo'n prachtige dingen dat het geen wonder is dat je al 100 volgers hebt, het is telkens weer genieten hier. Liefs, Marion

Unknown zei

Hey Gaby, hier ben ik dan eindelijk, poeh, de computer deed een beetje moeilijk vandaag ;))
Wauw, wat een leuke post, je kroonluchter is beeldig geworden.
Ik vind de foto zo mooi waar je onder de kroonluchter door je gezellige woonkamer in kijkt, oh oh, het blijft genieten!
Je paspop mét slanke lijn is een echte aanwinst hoor, ze is beeldig :)
Gefeliciteerd met je 100ste volgster, ook nog een schat van een mens die lieve Ria :)))
Er zullen vast snel nog veel volgers volgen,
liefs, Sonja

What's in a day zei

Hoera, hoera 100 volgers, geweldig!!!!
En je maakt Ria blij hoor...wow een taartje..lekker zoet:)
Het ziet er weer zo feestelijk uit, weet je dat ik iedere keer zo vrolijk word van je posten...gewoon leuk!!!!


Lieve groetjes,
♥Eefie

MARIANNE zei

Leuk dat Ria van It's Me je 100e blogster is geworden...gefeliciteerd hoor Ria, dat is een leuke opsteker...ja toch!
Fijn dat je nu klaar bent met schilderen en klussen, en hoe leuk...je muurplanken, van de zijkanten van een oud bed...en zo zie je maar weer, wie wat (heeft) bewaard, heeft wat hé!!!
Leuk ook je oude kast van je groot ouders, nu met een spiegel erboven, wat heb je eigenlijk ook alweer, met de boven kant gedaan!
Het kwam hier steeds met bakken uit de lucht, en de tuin liep zelfs onder water, dus helaas nog niet naar de plantenhal geweest..maar nu schijnt de zon weer??? Dus ik ga nu alsnog even op pad...ik laat het nog wel weten, op mijn blog wat en hoe, het is geworden, onder mijn magnolia boom.

Groetjes ban Marianne.

MARIANNE zei

Oh wat stom, wilde iets te snel zijn, en het laatste stukje over de planten hal, was bedoeld voor Home en Lifestyle...ha,ha!
Jouw vraag was of ik niet bang was dat de foto's gingen verkleuren,dat vraagt mijn visite ook vaak, maar ze zitten al een paar jaar tussen de lood randjes van het raampje, en blijven nog steeds goed...en dat terwijl onze tuin zelfs op het zuiden is...ja, dus??????

Nogmaals groetjes hoor! Marianne.

Krek wak wou zei

Proficiat met je 100 volgers (inmiddels 101 zie ik)! op naar de 200!
Fijn avond en liefs van Nicole

Unknown zei

Hallo Gaby, dank voor je reactie op mijn blog en het volgen. Altijd leuk nieuwe volgers. Vaak betekent dat een blog dat ik nog niet ken. Je maakt prachtige dingen. Die kroonluchter geweldig. Ik ga je volgen. Groet, Annet

Josephine zei

Hey lieve Gaby,

jaaaa ik ben er weer, meis van harte gefeliciteerd met je inmiddels 104 volgers, JOEPIE je gaat als een speer. Niet zo verwonderlijk natuurlijk want je hebt een heel mooi, lief en orgineel blog en je maakt prachtige dingen allemaal.

Je kroonluchter is ook weer een plaatje geworden en wat ziet je huisje er nu na alle drukke inspanningen FANTASTISCH uit.
Volgens mij kan jij even geen kwast meer zien, hihihi.

Op na de 200 volgers en dat zal best heel snel gaan denk ik. Wat is bloggen toch leuk hé Gaby, je krijgt er gewoon energie van, HEERLIJK!!!

Geniet van een heerlijk week lieverd,

Veel liefs,
Josephine

When-D zei

Hoi Gaby,

ontzettend bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

Tis inderdaad al weer een tijdje geleden dat ik een post heb gemaakt.

Ik moet er "echt" weer eens achter gaan zitten. Ik heb de afgelopen maanden niet zo veel tijd gehad maar je hebt me weer uit mijn "Zomer slaap" gehaald.

Thanx!

lieve groet When-D

Fågel Blå zei

So sweet and lovely
Have a nice week
Kathrine

theromanticrose zei

Ciao,felice che mi sei venuta a trovare così ho potuto conoscere il tuo blog molto dolce!Ti seguirò anch'io!Baci a presto!Rosetta

@nne zei

gefeliciteerd! mooi weekend, @nne