dinsdag 14 augustus 2012

♥..a.s. Bruilof en nog meer..♥

Hallo Lieve allemaal..;))
 
Héhé..eindelijk na druk weekje eens even tijd om deze
LIEVE post te plaatsen.;)
Gaan jullie ff goed zitten kopje thee erbij en even genieten hier ..hihi..;)
Ik  vlieg nu vrijdag naar Polen voor een bruilof (trouwen zaterdag)  van mijn achternichtje 2 dagen feest ..;))
Mijn vader (87j)..;)) en broer die zijn  al met de car weg..   en ik vlieg met mijn zus na ..wow spannend na 15 jaar mijn family♥ weer te zien..ooohhh geweldig..;)))))
Ik heb deze postduif gemaakt voor hun met een mooi hartje ♥ en  hun monogram. ♥. & M..erop geborduurt...
onder hangt een piepklein trouwjurkje  aan van tule♥..;)
het duifje houd 't Hart in de snavel en de twee ♥♥ hartjes erom gehangen..

ze heeft zelfs een piepklein kroontje op haar hoofdje..;)
hier zie je het piepklein trouwjurkje beter..;)
Dit Hartvorm heb ik van oude zijde roosjes gemaakt ik heb er tule omheen gedaan zo werden het knopjes ..
zo LIEF ..
en weer heel anders toch..;) 
en...
Lily kwam gezellig bij mij zitten toen ik bezig was met cadeautjes maken..
Wat ben je aan het doen..?
vraagt ze .
ik maak vogeltjes voor mijn nichtjes...
een werkje..poehh..
de lieve vogeltjes gaan mee ..
oohh jaaa wat leuk ♥ ..zegt ze..;)
zo héhé..nu zijn ze  eindelijk af ..
Lily laat ze ff zien met veel plezier ..
niet weg vliegen hé ..zegt ze haha..
en dan de touwtjes eraan naaien om ze op te hangen..
Leuk he ..?
ze hebben ook een hartje aan de snavel hangen zelfde kleur als de vleugeltjes.met rozetjes ...
Schattig...he ..;)
en tot slot heb ik  nog iets af gemaakt afgelopen week ..;))
Lola komt het met Lily laten zien..
Kijk maar ..;)
ze zitten in het zonnetje ..
kijk die schaduw grappig hé..hihi..
En het  is nu ook het eindelijk af  het  mooie Hartkussen..
staat wel LIEF bij t duifje zegt Lola ....
Zo lieve allemaal
dit was weer het leuke nieuwtje
wij gaan nu helaas sluiten ..
Hebben jullie weer een beetje  kunnen genieten van deze lange  post..!!!!;))))? 
Ik kan nu wel een tijdje ff geen posten lezen van jullie
is maar tot volgende week ..;)
Wens jullie mooie ZONNIGE DAGEN toe..;))
HUGS van ONS..GabyXXX..en..
Dankjewel voor alle lieve reactie's..;))))))
en...... 
   ..

11 opmerkingen:

theromanticrose zei

Come sei brava!Che bel cuore grande e che dolci uccellini e coniglietti!Il tuo blog è dolcissimo!Baci,Rosetta

Josephine zei

Zooooo lieve Gaby, wat spannend allemaal, en heerlijk om na zo'n lange tijd, 15 jaar Pfff, je familie weer te zien, en dan nog een bruiloft, dat is dubbel feest.

Wat heb je weer geweldige PRACHTIGE dingen gemaakt en zo enorm orgineel. Dat hart met de roosjes, WAUWWWWW fantastisch gewoon, en alle duifjes zo fleurig en mooi op elkaar afgesteld is alles.

Het witte duifje met trouwjurkje en hartjes, en niet te vergeten het kroontje, borduursels......meisje toch echt heel erg mooi gemaakt. Zou je wel eens zo stiekempjes bezig willen zien met al je spulletjes om je heen. Heerlijk hé al dat creeren, en volgens mij heb jij al bezig zijnde continu een glimlach op je gezicht van het genieten van alles wat onder je handen geboren wordt.

En dan je laatste hart, met dat super mooie borduurwerk, zoooooo.....val bijna van m'n stoel van bewondering, hihi. Maar echt heel erg mooi gemaakt.

Lieve Gaby, geniet van heerlijke, mooie en zeker ook emotionele dagen, het weerzien van vele familileden en een een bruisende huwelijks voltrekking.

Maak er één GROOT feest van, en wij zien je later wel weer verschijnen met ongetwijfeld een mooi verslag van deze speciale belevenis.

Veel liefs,
Josephine♥♥♥

Home and Lifestyle zei

Wat bijzonder, ik wens je hele fijne dagen...geniet er van!

Lieve groet, Ingrid

sharon's shabby creations zei

Jeetje Gaby,

Bedankt voor je reactie op mijn blog, ik maak de speeldozen allemaal zelf leuk he!! Maar goed ik vind deze post zo fantastisch. Wat heb je dat trouwhart prachtig gemaakt!! Echt super gewoon!! En dat duifje met die monogram erin is gewoon weg schitterend!! Ik vind dat je die ander gekleurde vogeltjes ook zo erg leuk heb gemaakt!! En het klapstuk het liefs hart vind ik getuigen van een groot borduur talent. Wat zal dat hart mooi staan zeg tussen al je zoete spulletjes en ongeloofelijk mooi!! Heel veel plezier met je familie en ik ben benieuwd wat het bruidspaar van al die mooie versieringen zal zeggen!!

Geniet van je tripje en we horen je gauw weer met je nieuwe gezellige post!!

Groetjes Sharon

Plenty of Presents zei

Wat ziet het er allemaal mooi en lief uit, veel werk hoor... maar alles is de moeite waard. prachtige cadeau, veel plezier! groetjes Paila

Kom Achterom zei

Wat super dat je na 15 jaar je familie weer ziet!! OOh meid geniet ervan met volle teugen en wat heb je dit toch allemaal mooi gemaakt zeg! zo lief!!
ik wens je een geweldige tijd
Yolanda

marion zei

Wat is het toch heerlijk jou op je blog te bezoeken, wat een onwijs mooie dingen maak je ! Ook dit is weer zo mooi ! Heel veel plezier met je familie en knuffies aan je muizenkinderen. Liefs, Marion

Elly's kleine idylle zei

PRACHTIG !!!!wat een mooie postduif en Ohhh die hartje het is echt héél mooi hoor...Mijn complimenten en ik wil je hier bij nog heel veel plezier toewensen samen met je familie en al vast gefeliciteerd .....Lieve groetje..ELLY.

Unknown zei

sommige mensen kunnen toch zulke mooie dingen maken. Echt genieten om naar te kijken.
Het hart en de duifjes, ze zijn echt prachtig. Wat een werk!
Heel veel plezier tijdens de bruiloft en het weerzien met je familie. Groet, Annet

Thuis Thuis zei

Ik heb genoten van je post!
Al die mooie maakseltjes, heerlijk.
We zijn nu een week verder dan je post.
Ik kijk uit naar je verhalen.
Liefs, Annette

Marijke zei

Natuurlijk hele fijne dagen en 15 jaar je familie niet zien, das heel wat. Hoe kom je aan die prachtig creatieve ideeën het ziet er allemaal heel bijzonder mooi uit.
groetjes
marijke