woensdag 24 april 2013

.♥.Wij gaan slapen in ........♥.

Hallo♥ Lieve♥ Allemaal..
                                    ♥
Hier een lieve kleine post♥ van mij..;))

De kleindochters♥ waren onlangs weer hier heb ik voor hun baby's♥ nieuwe pyjama's♥ gemaakt ..;)))



Ik vroeg aan Ilse♥ hoe ze nu heten?..
ja Omie♥ ze heten 
Sophie en Liesje...
voor de zekerheid hun mama♥ (schoondochter)gevraagd en ja hoor.. wel schattig♥..;))
Zijn de pyjama's niet prachtig vroeg ik aan Ilse♥ en Liza♥ 
jaaa ..
ze waren trots..zag ze giechelen♥...;))




maar.. ik♥ had ook Pech.. doordat nu mijn naaimachine♥ niet meer te maken is snif snif.. 

41 jaar oud van de pfaff♥ ..

moet ik♥ het nu doen met een simpele reserve dus ik ga de mooie afwerkingen missen is echt wennen lieve♥ zucht ..;(

Verder heb ik nog een kippengaas hart♥ gemaakt

♥ 
eigenlijk twee♥ stuks een die hangt al aan het raam♥..;)


en deze met de roosjes♥ ..;))

Heb ik♥ dus hier gehangen in de woonkamer..;))
♥ 



verder ben ik♥ nog bezig met de verrassing post♥ 
die komt  dit weekend♥..;))))))
Hebben jullie♥ ook al genoten♥ van het mooie♥ zonnige♥ weertje..? 
ja ik♥ ook  en gister bij de italiaan♥ in Valkenburg♥ een heerlijk♥  ijsje♥ gegeten met mijn♥ vriend♥  ..;))
ooooh wat was dat smullen♥ die Kaloriëen bom..
lieve♥ zucht..;)))
Vandaag♥ is het ook Zonnig♥ en morgen ..dus dat word Genieten..!!!..;))))
Nog fijne dagen  iedereen..;))
Liefs Gaby..XXX
♥ ♥ 
♥ ♥
♥  










18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohh, wat zijn de pyama's voor deze poppen mooi geworden...ze zien er prachtig uit. Je kleindochters zullen er ook niet blij mee zijn dat je naaimachine nu defect is!

Die caloriebom ziet er overheerlijk uit, gelukkig maar dat zoiets hier niet naast mij staat, want dan wordt discipline een probleem.

Het is inderdaad heerlijk buiten, zit nu lekker te genieten van de zon...

Lieve groet, Ingrid

renske muller zei

Hoi Gaby.
Wat een mooie pyama,s voor de poppenkinderen van je kleindochters.
De kippengaas harten vind ik geweldig.
Dikke knuf van Rens

Unknown zei

Hoi Gaby
Wat een schattige pyama,s voor de poppenkinders. Kan wel begrijpen dat je kleinkinderen daar heel erg blij mee zijn. En de harten van kippengaas vind ik ook echt heel erg leuk. Het ziet er trouwens allemaal heel erg leuk bij je uit. Jij ook nog fijne dagen en genieten van het zonnetje! lieve groetjes Brie

M. zei

wat boffen die meisjes toch met zo'n heerlijke creatieve oma!!!
schattg die pyamaatjes!!!

je harten zijn ook leuk!

fijne week verder...
lieve groetjes manuela

Unknown zei

Wat heb je prachtige pyama's gemaakt, wat zullen je meisjes hier weer blij mee zijn geweest.
Wat jammer van je naaimachine, het is dan inderdaad weer even aanpassen, maar ook zonder je hulp maak jij vast beeldige creaties.
Je harten zijn ook weer zo mooi!
Wat is het heerlijk genieten met dit mooie weer hè, langzaam met de ijsjes hoor ;)
Liefs, Sonja

Ans van Ispelen zei

Wat lief,die piamaatjes.
Ook zo'n mooie kleurtjes.
En de twee harten zijn ook al zo prachtig.
Je bent van alle markten thuis,zie ik.

Groetjes Ans

blauwruitje zei

Ha die Gaby, wat zijn je pyjama's schattig geworden. Ik vind dat getut zo heerlijk. Fijne week nog en groetjes Sandra

Wateringen zei

Lieve Gaby,

Meisje wat een super snoezige post heb je weer gemaakt!

Het is toch altijd genieten op jouw blog...die zacht roze tintjes allemaal...mhhh..helemaal mijn kleur..

En ja meis, dan die superschatige pyamaatjes voor de poppen kindertjes Sophie en Liesje...ja deze zijn helemaal toppie..
Maar wat jammer van je naaimachientje...wat een pech!

Je hart met roosjes is super romantisch...heerlijk zoals je alles fotografeert...

Meisje ik wil je een heerlijk week met veel zon wensen..

Liefs van
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat heb je dat weer mooi gemaakt wat zouden je kleinkinderen trots op je zijn....en je hartjes superrr ..geniet lekker lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

Ohh wat ontzettend lief.. het poppenmoedertje van vroeger zit nog steeds in mij, want ik word hier helemaal blij van:))
Heerlijke lentedag was het vandaag he, ik heb de hele middag buiten doorgebracht, er valt genoeg te doen hier in de tuin, heerlijk!

fijne avond,
lieve groet van Tjits

sharon's shabby creations zei

Hoi lieve Gaby,

Wat een leuke post zeg!! Die meiden mogen mooi blij zijn met zo'n lieve oma.
En wat een leuk hart en vooral die roosjes erin is te schattig!!! Ben erg benieuwd naar je verrassing van het weekend. Wat een ellende dat je naaimachine kapot is zeg!! Misschien een leuke hint voor moederdag? hahaha!!

Fijne week
Veel liefs Sharon

Ús hûs ús thús zei

Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest! De pyama's zijn prachtig geworden. En je harten zijn ook ontzettend leuk.
En van je caloriebom loopt het water me in de mond.
Groetjes van Aleta

Josephine zei

Lieve Gaby,

Mijn hemel zeg wat heb je de kleinkinders weer heerlijk
verwent met deze schattige
pyamaatjes voor de popjes.

Wat ben je toch een lieverd,
zo jammer dat je naaimachine
je na al die jaren in de steek
laat, maar ze was dan ook al
hoog bejaard, hihi.

Je harten van gaas vind ik
heel erg lief geworden,leuk
idee.

En wat is het genieten nu met
het mooie weer hé, ben ook druk
doende in de tuin, heerlijk
weer dat buitenleven.

Ohhhhhhh dat ijsje, wat een
joekel zeg, maar zou er zelf
ook geen moeite mee hebbben hoor. Ben helemaal gek van ijs, jammie.

Lieverd je maakt me nu wel heel
nieuwsgierig hoor naar je
verrassing post, wat zou het
zijn ???????????????

Beleef morgen nog zo'n fijne
dag meis, want vrijdag is
het weer PRUT!!!

Veel liefs,
Josephine
xxxxx

Deborah zei

Wat een creatieve dame ben je zeg! En ik vind je schrijfstijl zo leuk om te lezen! Met hier en daar wat hartjes tussen, de wereld is al wreed genoeg!
Leuk!!!
Prachtige pyama's heb je gemaakt zeg! je moet het maar doen! Jammer van je naaimachine, maar ze gaat toch al lang mee. Je zal er met liefde mee omgegaan hebben.
Liefs, Deborah

It's me zei

Wat een leuke pyama's heb je gemaakt...erg mooi ...geniet maar lekker van alles...liefs van mij...xxx..

Juliëtte zei

Je kleindochters treffen het maar met zo'n handige oma!
Wat een lieve pyama's!
Je hartjes zijn super leuk geworden!
Wie wil er nu niet op een terras zo'n heerlijk ijsje eten!
In het zonnetje!

Veel liefs, Juliëtte

What's in a day zei

Wat een dotjes zijn het zeg, en dat maakt omi dan gewoon even, zonder je favoriete naaimachine en met dit resultaat...knap hoor.
Je harten mogen er ook zijn hoor.

Lieve groetjes,
Eefie

http://whats-inaday.blogspot.nl

IS Interieur Styling zei

Hoi Gaby, wat een lieve poppen in hun pyama's. Wat jammer dat je naaimachine de geest heeft gegeven.
Ja dat zal even wennen zijn aan die andere naaimachine.
Je harten van kippengaas vind ik erg creatief gemaakt.
Fijne week, lieve groet Ingrid