maandag 25 augustus 2014

.♥.een Lief bedankje...♥.

Lieverds..♥
                                     
 Ik wil jullie van Harte♥ speciaal bedanken ..
voor alle lieve♥ troost berichten  op mijn vorige post♥.. 
van mijn depressie.. 
Ik werd er heel emotioneel van..maar het deed me ook heel goed jullie♥ steun..
♥ 
Vandaag mijn eerste lange wandeling (2 uurtjes) gemaakt.. met mijn lieverd Dionne♥..
Het voelde goed..

♥ 
de eendjes en de mooie ganzen op het meer ..;)
♥ 
In sept start ik  bij de psycholoog voor gesprekken voor mijn depressie..  
Ik ben er nog lang niet maar ik haal hier ook samen met jullie♥ kracht uit ..
volgende week  begint ook het hele onderzoek weer foto's radiologie..
ja het is nu bijna een jaar geleden ..
 dat ik het woordje kanker hoorde..
Ik hoop dat alles goed is..
Ik wil positief♥ blijven al is het soms heel moeilijk..:(
Ik ben weer langzaam met leuke dingen bezig ..
die afleiding♥ is zeker goed..
 maarrr... ik weet ook.. dat ik nog heel veel moet praten..
met de juiste mensen om mij heen ...
Lieverds♥ ik hou jullie op de hoogte ..
Ik geef iedereen een lieve warme knuffel♥ als bedankje voor jullie steun..
Liefs♥ en tot snel weer...X..X.



8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Gaby,

Wat fijn dat al die warme woorden je goed hebben gedaan. Je hebt nog een lange weg te gaan maar ik hoop dat je vertrouwen blijft houden in de toekomst. En natuurlijk wens ik je van harte toe dat uit de onderzoeken blijkt dat het lichamelijk goed met je gaat...dat is dan mentaal in ieder geval een flinke opsteker.

Sterkte met alles!

Liefs, Ingrid

La Blomst-Living zei

Dit berichtje ziet er al een stuk positiever uit; je hebt actie ondernomen en bent op de goede weg!
Maar wil je Dionne niet zo afpeigeren, arm beestje ;-(.
Leuke dingen blijven doen hè!
Liefs en een hele dikke knuffel,
Linda

Peter Veen zei

Ha Gaby.....wat heb je een lieve hond! Is die ook zo dat, als je moet huilen, hij je zakdoek afpakt? Deed de mijne! Zo grappig!

Wat een mooie omgeving bij je en ja, de eenden en de ganzen, daar kan ik ook zo van genieten. Lekker gewandeld!!! Ben TROTS op je!!!!

Volgende week start het onderzoek weer en natuuuuurlijk zal ik aan je denken!
September de psycholoog en ruimte om te praten......naast je blog. Goed!

Stilletjes ben ik natuurlijk nieuwsgierig of je de breinaalden hebt opgepakt maar ik zal mijn ongeduld in toom houden, beloofd!

Fijn om te horen dat het een ietsiepietsie beter met je gaat.
Ik herinner me, van destijds....., dat er een liedje was: two steps forwards....one step back.....en dat voelde voor mij ook zo maar al met al ga ik alleen nog maar vooruit! Ik concentreerde me op de stappen vooruit! Hielp! Misschien kan het jou ook helpen.

Voor volgende week: doe je best, ook al valt het niet mee....dat heb je dan maar achter de rug!

Liebe Gaby, hou je haaks en echt heus zeker serieus....ik denk aan je!!!!

Dikke knuffel en liefs van Pink! xxxxxxx

Es zei

Wat ben je toch een mooie en dappere vrouw om dit allemaal te delen. Oh en wandelen is zo fijn hè?! Ik kom net binnen wel een beetje veregend maar buuf en ik zin weer heerlijk bijgepraat, woensdag weer en jij? Ik duim voor positieve uitslagen. X Es

It's me zei

Spannend hoor iedere keer weer op controle....en wachten op de uitslag....daar zou je ook depressief van kunnen worden toch...?.....lieverds wens je alle sterkte en kracht om hier weer uit te komen.....er met iemand over praten helpt zeker.....maar het is een lange weg....maar je komt er echt doorheen hoor jij bent zo sterk...!...liefs van mij....xxx....!

Josephine zei

Lieve Gaby,

Zo fijn om te lezen lieverd dat
de warme woorden jou zo goed hebben
gedaan. En helemaal geweldig om te lezen dat je vandaag voor het eerst
een heerlijke lange wandeling hebt
gemaakt met Dionne, je lieve
viervoetertje. Wandelen doet zo
goed, je kan heerlijk ondertussen
wat mijmeren en genieten van al
het moois om je heen.

En MOOI is het waar je hebt rond gewandeld, PRACHTIG de foto's.

Heel goed van je meis de gesprekken die je gaat voeren
met een psycholoog.

Niet te geloven dat het al bijna
weer een jaar geleden is, ik hoop
dat je goede positieve berichten
zal krijgen, vreselijk spannend
weer allemaal, veel STERKTE!!!

Lieve Gaby bedankt voor jou
warme knuffel, en hierbij geef ik
jou ook een warme knuffels terug.
Denk aan je meissie,

Veel liefs,
Josephine
xxxxxxxxxx

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Je doet het goed lieverd stapje voor stapje het is niet niets .... probeer te vertrouwen ook al is dat soms niet makkelijk ... geniet van al de lieve mensen om je heen en natuurlijk van je lieve hond .... wens je heel veel sterkte lieve groet en een knuffel ...Rosita

IS Interieur Styling zei

Lieve Gaby

Ik wil je even veel sterkte wensen.
En tegen je zeggen, dat de zon na een tijdje weer tevoorschijn komt.
Veel liefs.

Ingrid