dinsdag 27 januari 2015

.♥.Het lieve♥ sprookje♥ verhaal ..vervolg deel 2..♥

Welcome Lieverds..
jaaa.. het heeft helaas eventjes geduurd..

Nu gaan we weer genieten♥ ..;))
♥ 
 de Flesjes♥ zijn klaar(gehaakt).. 
kijk toch eens..;
zo lief♥..;)
Ik heb het zo drukkie gehad afgelopen weken..
rennen naar zkh in en uit ..
 ook met die kleine baby muisjes♥..
 gelukkig heeft lieve♥ Miny♥ van lieve Marijke♥ ook geholpen..
Het klokhuisje♥ eindelijk is het klaar.. 
dat was eerst een bruine stations klok..
opgepimpt voor die kleine lieverds♥.. 
dekentjes♥ gehaakt nu liggen ze er lekker warm in..;)
♥ 
in de avond was het donker ze waren zo bang
en maar piepen .;
Miny♥ ging snel kijken..
dus hebben we snel kleine lampjes♥ erin gedaan .

dat ziet er toch beter uit.. 
zelf een kroonluchtertje♥
 van kraaltjes♥gemaakt..
  erin gehangen ..;))
  ♥

maar er was een probleem.:(
lieve Miny♥ is nu haar slaap plekje♥ kwijt.. 
dus heb ik in een leuk mooi kistje van Xenos
 een sprookjes kamertje♥ gemaakt..
zagen..  verven.. van afvalhout en karton..
nog niet helemaal klaar..

♥ 
dit raamscherm heb ik zelf in het groot nu in het klein nagemaakt als kamer scherm♥..
scharnieren van theelichtjes hihi.. 
ja ik koop bijna niks..
ik vind hier genoeg frutsels..


Miny♥ geeft  snel het flesje♥
  ze♥  hebben steeds weer honger ..lieve zucht

♥ 
de piep kleine vogelhuisjes♥ opgepimpt die ik in een la zag liggen..
op het plankje gezet wat ik ook zelf heb uitgezaagd..
de flesjes  in een karton bakje.. ;)
met heel veel vogeltjes♥.. 

♥ 
een mini kroonluchtervoor op tafel ..
met  piepklein rozetjes..;0


Miny♥ is nu ook moe
 en is blij met haar tijdelijk slaap plekje..
sweet dreams♥..;)
morgen weer verder met deze lieve post..;))

de uitslag!!
28 januari
even onderbreken want het is nu dagje later dat ik met deze blogpost verder ga..


kom net van ZKH controle ..
na weken onderzoek röntgenfoto,s
 om dat ene vlekje en veel afvallen.
 kreeg ik vandaag eindelijk de uitslag te horen..
Het is positief!!.;)))))))
Een smile van hier tot daar en tranen van beetje Geluk♥..
het was me een ontlading na al dat wachten  ik werd beetje gekkie ..
en mij hobby liep ook beetje uit de hand omdat ik nergens aan wilde denken en alleen maar bezig wilde zijn....
maar ik kan weer lachen♥..;))
over 3 maandjes weer terug ..
alert  moet ik wel blijven zei de oncoloog.. ze zien niet alles..
maar mijn dag kan nu niet meer stuk..
Ook jullie♥ bedankt voor de steun lieve woorden daar put ik kracht uit.;)!!
dit kaartje met hartje gestuurd speciaal van lieve Ria♥ ..knuffel lieverd.!! 
en lieve vriendin Marjo ook voor jou dikke knuffel.. omdat je altijd erbij bent..!! 


dikke knuffels iedereen alvast.. 
Yiepyyyy..;))..

nu weer verder met het dream sprookje♥..
wakker worden lieverds..



ja het kleinste muisje Ukje♥ slaapt nu in een wiegje♥ 
wat ik ook  zelf gemaakt hebt


♥ 
kom ik♥ heb beetje lekkers♥ gehaald bij een  
Sweet pink cupcake bakkertje♥..;)) 
die komt ook n de volgende post♥..


 een vogelkooitje♥ heb ik ook.. 
was veel uurtjes werk aan is 8 cm groot..
moest het reepjes geknipt hout weken in water.. 
van haken tot karton knippen. plakken.. verven.. ect ect ..lieve zucht..;)
 en voer voor de pietjes.. 
ze fluiten♫ vrolijk..


♥ 
ook in mijn roze sprookjeshuisje♥..

♥ 
zelf een  hondje♥ zoals Dionne♥ ligt er heerlijk te slapen..hihi
een spiegeltje ..zien jullie♥ het .. 
overal ligt wel wat om te knippen en te plakken..
het is zo'n leuk werkje ..;)
 dat ik nu alleen maar
meubeltjes♥ aan het zagen timmeren ben..
een uit de hand gelopen Hobby♥..
of nieuwe verslaving♥..lieve zucht
 
 
het kleinste muisje Ukje♥ slaapt ook weer in haar mooi kroon wiegje♥ 
wat nu klaar is ..;)

♥ 
heel even heeft er nog een lief klein prinsesje♥ in geslapen..
  ze♥ is nu met de postduifjes♥ weg..;)
laat ik op de volgende post♥ meer van zien..;)
en geloof me er komt een deel 3  
met nog een verrassing..;0
 

afgelopen zaterdag vielen er veel witte sneeuwvlokjes..
met mijn oudste zoon♥ en zijn dochters♥ sneeuw poppen gaan maken in de natuur en sleeën..
omie wij komen jou halen.. 
ga je mee sleeën♥ zei de jongste Liza♥.
en haar lieve grote zus♥ wilde even haar vleugels wapperen in de sneeuw.;))
♥ 

♥ 
wat is dit toch Genieten♥ met die lieverds♥..♥
morgen zou het weer gaan sneeuwen..
Hopelijk hebben  jullie♥ plezier gehad van deze lieve♥ post♥.;))
ooooh Kijk..


Oeps.. het word tijd..
 om te stoppen..!!;(
mijn lieverd♥ wilt aandacht!!
Lieverds♥ kijken jullie♥  weer uit naar de volgende blogpost  het word alleen maar leuker.
ik geef dan een feestje♥ met gatenkaasjes 
en de verrassing..;)


en bedankt dat jullie op visite waren ..;))
Geniet♥ van het komend winters♥ weekend♥ ..
tot snel weer!!
Liefs Gaby..XXX.
♥ ♥ 


15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat fijn dat de uitslag goed was Gaby, dat zullen spannende dagen en uren voor je zijn geweest...wat is het dan een opluchting te horen dat er positief nieuws is. Dat zal jou begrijpelijk heel goed hebben gedaan. Gelukkig dat je in je creatieve hobby zo je afleiding kon vinden, even je gedachten verzetten en met andere dingen bezig zijn. Ik hoop dat je de toekomst weer een heel stuk positiever inziet en dat je merkt dat je je mentaal ook weer een heel stuk beter voelt.

Veel liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Dat is nog eens goed nieuws Gaby.
Wat een opluchting.
En wat heb ik zitten genieten van jouw mooie sprookjeswereld.
Echt geweldig.

Groetjes Ans

Esther zei

Wat is het weer heerlijk genieten van je creatieve post. En nog meer genieten van je fijne nieuws. Ik ben heel erg blij voor je.
Groetjes, Esther

A fresh start of me zei

Jaaa super fijn dat het goed was Gaby..ben zo ontzettend blij voor jullie..
Super spannend moet het allemaal zijn geweest..
Geweldig leuke en lange post..dank je wel..
Liefs Chris

Marjon zei

Hallo Gaby...dat is geweldig nieuws en jou uitgelaten positiviteit straal van mijn beeldscherm af...maar dat kan ik ook heel goed begrijpen na zo'n spanning. Wat heb je weer prachtige spullen gemaakt zo leuk allemaal en wat fijn dat je zich kon verdiepen in je creativiteit...voor je vriendin ook een pluim wat dat is ook zo lief om altijd mee te gaan...heel veel geluk voor dit jaar en ik hoop nog veel blogposten te lezen met al je mooie spullen...liefs Marjon

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn om te horen dat de uitslag goed was Gaby. Ik voel de opluchting haast aan deze kant van het scherm. Ik heb zitten genieten van je práchtige foto's...wat een creativiteit binnen één blogpost wauw. Dat vogelkooitje, die leuke klok met een kroonluchter van kraaltjes.....te veel om te bevatten in een keer, ik blijf kijken en overal die lieve romantische uitstraling..heerlijk. Inderdaad een sprookje...
Lieve groetjes Miranda

blauwruitje zei

Wat een heerlijk bericht is dat Gaby. Super fijn. liefs Sandra

It's me zei

Kom hier....ik geef je even een dikke knuffel wat een opluchting......blij blij....geef je dione ook even een knuffel...?...liefs van mij...xxx...❤️❤️❤️

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Eerst wil ik je feliciteren met de
geweldige uitslag die je hebt
gekregen, wat een opluchting meis.
Kan me goed voorstellen dat de
tranen van geluk rijkelijk vloeide,
GEWELDIG!!!

En wat fijn toch dat je zo heerlijk met je hobby bent bezig
geweest, het is ook een heel goed
teken dat je daar de energie voor hebt.

Dat kroonluchtertje van kraaltjes,
en alles trouwens wat jij allemaal
maakt, echt niet te geloven.
Juist ook dat je het met allerlei
frutseltjes maakt die je gewoon
in huis hebt maakt het EXTRA leuk.
Zelf doe ik dat ook altijd heel graag. Je bent heel vindingrijk en
daardoor kan alles gebruikt
worden, SUPER!!!

Je verhaaltje is wederom genieten,
en ongetwijfeld komen er nog veel
meer mooie sprookjes/verhaaltjes
hier op je blog. Je kan er wel
een boekje over schrijven, dat zou
heel erg leuk zijn!
Het is echt heel lief allemaal,
al die piepkleine muisjes met
alle kleine details die je toevoegd, jou fantasie is
onuitputtelijk en daar mag je heel
blij mee zijn, dat geeft veel geluk voor jezelf en zeker ook
voor anderen.

Heb genoten van je post lieverd...

Veel liefs, en een dikke knuffel,
Josephine
XXX

Atelier Valerie zei

Het is altijd een feest om bij je langs te komen ...
Precies of ik in een sprookje terecht kom ...
Blij te lezen dat alles goed met je is ...
Zo houden hé ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

ETT RÖTT MONOGRAM zei

That was the most wonderful header i seen, wonderful photos. And i like your pink post.
Hugs/AM

Peter Veen zei

Lieve Gaby! ik ben (bijna) sprakeloos : )))))
Van harte dat de uitslag goed is en ja, wat zul je bang geweest zijn. Geweldig hoe je daar mee om bent gegaan!
Prachtig prachtig prachtig....ja, WAT dan? ALLES natuurlijk!!!! Zo klein en zo lief allemaal en je bent een mens naar mijn hart met al je zagen en verven enz.! Mooi kooitje, zo knap!
Alles dus inderdaad!

Ik moest lachen om de foto's van je hond......kippie spelen?.....dat ga ik hier thuis ook eens roepen! : ))))))))))))

Hou je haaks, reuze bedankt voor al het moois en ik kan eigenlijk niet wachten op je volgende post....maar ik zal wel moeten!

Tot dan en lIEFS! Pink xxx

Annelein zei

Wat maak gezellige en mooie kunstwerkjes!!! Zit helemaal te genieten...*Ü*...

En wat een geweldig nieuws...

Liefs,
Willeke

Simonne's fantasiestudio zei

Dit is een mooi sprookje Gaby, en dan vergezeld met goed nieuws , is super.
groetjes van Simonne

Anoniem zei

Lieve Gaby, wat een opluchting en wat fijn dat ik je mocht opvangen, die tranen waren niet voor niets en mochten, nee, die moesten eruit !!!! " pruts" maar lekker verder, dat verzet de zinnen !!! Eigenlijk moest je een tentoonstelling kunnen houden !!! Genoeg moois en leuks om te laten zien, toch !!! Eet je ook wat van die cupcakekjes met je muisjes mee, er mag nog wel een beetje bij 😉 liefs met een dikke knuffel terug, Marjo