zaterdag 4 april 2015

.♥.Happy Easter.♥.

Hello Lieverdjes..
                                       
Ik♥en Robijntje♥ komen jullie♥ nog snel allemaal♥ een 
Liefdesvol ♥Happy♥ Easter♥  toewensen♥..
met een paar collage♥..
laat ik♥ mijn Paashuisje nog snel zien..

Ik heb de afgelopen tijd 1001 dingen♥ gemaakt voor het sprookje♥..
Ook iets heel leuks voor mijn lieve♥ kleindochters ♥..
ik♥ laat het zien volgende week op een nieuwe post♥..
Geniet samen met je lieverds♥.
♥ 
Dit was het voor vandaag ..
een druk dagje♥..lieve♥ zucht
 heb net ook  de  eitjes♥ geverfd kwark gemaakt..
morgen komen de kleintjes♥ eitjes♥ zoeken en de verrassing♥ ..
lief♥ dat jullie♥ op visite♥ waren ..;)..
Knuffels♥ allemaal tot volgende keer..
 met het verslag van Pasen♥..
Liefs♥ Gaby..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Enjoy!!
Bey..bey..xx


7 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wat laat je weer veel moois zien,Gaby.
Ook voor jou hele fijne Paasdagen toegewenst.

Groetjes Ans

Josephine zei

Ohhh lieverd, voor mij ook even
op de valreep reageren, wilde net
afsluiten. Wat ziet je huisje er
weer SUPER gezellig uit. En dat
zal morgen met je kleinkindjes
vast weer oer gezellig worden.

Ben benieuwd wat je voor ze hebt
gemaakt. Wat ben je toch een bezig
bijtje, altijd volop in de weer.
Geweldig te lezen natuurlijk want
dat betekend toch ook dat je
gelukkig veel energie hebt.

Lieve Gaby, geniet volop van de
paasdagen en van alle lieverds om
je heen......

Veel liefs en een dikke kussss
Josephine

Peter Veen zei

Mooi Gaby!!!!!!!!!!!!!

Heel fijne Paasdagen en geniet maar van de kleintjes! Wat zal het leuk zijn, de eitjes zoeken en ook nog een verrassing!

Veel plezier!!!

Liefs! Pink

Esther zei

Fijn Pasen!

It's me zei

Geniet van heerlijke gezellige dagen...knuffel van mij...x!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het ziet er gezellig uit Gaby, ik hoop dat je veel plezier hebt gehad en een fijne pasen..
Lieve groetjes Miranda

Muggensteekjes zei

Mooie gezellige paaspost, wens je nog een fijne 2e paasdag.
Liefs, Ingrid.