zondag 13 november 2016

.♥.Even een berichtje..♥.

                    Hallo Lieverds..
                                       
Even een berichtje♥ van ons ..
Ik♥ ben tijdelijk even uit blogland♥..
Ik♥ voel me laatste tijd niet meer zo happy♥..
Ben wel nog creatief♥ bezig ..probeer het maar te rommelig en te veel in mijn hoofdje..;(
ik♥ denk oeps ;0 niet denken... dat jullie♥ dat ook wel eens hebben..
ook dat de pc en phone 
niet meer optimaal werkt.. en de tijd gehad heeft.. lieve♥ zucht..;(
ik♥ hoop snel weer beetje in te halen voor de mooie kerst♥ tijd..
ik♥ ga veel wandelen met mijn lieve Dionne om mijn te volle hoofd leeg en rustig te krijgen....
helaas..
Sorry.. dat ik er even niet ben ..maar komt goed..;)
Voor iedereen fijne zondag♥ en week..
heel veel liefs Gaby..xxx
Knuffels van ons..
..........;

10 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Neem maar rustig de tijd,Gaby.
Blogland wacht wel.
Dikke Knuf.

Liefs Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat naar voor je Gaby dat je je niet zo happy voelt. Denk vooral eerst om jezelf hoor, blogland wacht wel en anders maar niet hihi. Veel sterkte (en plezier met Dionne).
Lieve groetjes Miranda

Thuis bij Tjits zei

Neem je tijd en lekker wandelen en genieten van de natuur doet een mens zo goed! Ik hoop dat je snel weer wat rust in je koppie krijgt.

Liefs, Tjits

Josephine zei

Lieve Gaby,

Meissie toch, wat vind ik dit nu toch verdrietig voor
je dat je koppie even overloopt, heel verstandig dat
je even rustig aan doet, bloggen loopt niet weg.

Het komt allemaal vast wel weer, belangrijk dat je
nu eerst aan jezelf denkt en veel wandelen met
je lieverd is heerlijk rustgevend en zeker goed om
je hoofd een beetje leeg te maken. Prachtige foto
trouwens van jou en Dionne.

Lieverd, wens je veel sterkte toe, gewoon lekker doen
waar je zin in hebt, niets moeten geeft al rust.

Denk aan je hoor, en wens je veel liefssssss toe,
Josephine
XXX

Marguerite zei

Lekker wandelen...
Hoofd in de wind en leeg waaien.
Eerst zelf alles weer op de rails dan komt het bloggen vanzelf wel weer.
Hou je haaks...

It's me zei

Dat hebben we allemaal wel eens.....hier gaat ook niet alles naar behoren.....het is zoals het is.....liefs dikke knuffel van mij voor jou en je lieve schat Dione....x ❤️

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Gaby, je hbt groot gelijk hoor....
een beetje rust en alles even laten bezinken kan wonderen doen.
Mooie foto van je wandeling !
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Je hebt helemaal gelijk, gewoon je hart volgen meis,
jij weet wat het beste voor jezelf is...
Lekker wandelen en je hoofd leeg maken, denk maar
aan jezelf,neem je rust en dan komt het vanzelf weer
goed en komt het blogger wel weer...

Wens je heel veel liefs en alle goeds,
MarijkeXXX

Atelier Valerie zei

Lieve Gaby ... Neem al de tijd die je nodig hebt ...
Ik blijf op je wachten ... tot later ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Peter Veen zei

He Gaby, wat goed dat je even helemaal voor jezelf durft te kiezen. Geen wonder toch dat je hoofd te vol zit. Er is het een en ander gebeurd. Je hoeft niet altijd sterk te zijn; kan geen mens.
Ik hoop dat je troost vindt in alle mooie dingen die je hebt gemaakt en de vriendschappen om je heen. Wij kunnen wel wachten hoor, net zo lang als je nodig hebt.

Hou je haaks, doe rustig aan en liefs van Pink xxxxxxx