zondag 1 januari 2017

♥. Happy New Year 2017..♥

                               Lieverds..♥
                                        
                          Ik denk ook aan jullie..
                      en kom   jullie♥allemaal♥ 
                                van Harte♥ ..
                   Een Gelukkig Nieuw Jaar♥ 2017♪
               Happy New Year♥ 2017..♪
                               Wensen..♥
                                       ♥
                                         
  
                      en ook veel Wensen♥♥♥.... 
                      
                                       
Tijd♥ om van kleine dingen te Genieten♥..
Rust♥ om stil te staan bij mooie♥ momenten♥..
Sterkte♥ om tegenslagen te overwinnen..
Vriendschap♥ om je Hart♥ te verwarmen♥..
Humor♥ om wat somber is te kleuren♥..
Een Glimlach♥ om elke dag mee te beginnen..
Een lichtje♥ voor die het moeilijk hebben..
en vooral..
   
als ik alle sterren♥ 
kon plukken gaf ik er iedereen 
van ♥  eentje met
Veel Geluk en Goede Gezondheid..
en heel veel Liefs♥ van ons..;)
en ook van..
♥x♥x♥x♥
                                       ♥
 ons allemaal♥ uit het 
Lieve Zoete Muizensprookje
xxxxxxxxxxx♥xxxxxxxxxxx
en  mijn Dionne♥

♥♥♥♥♥♥

En..kort berichtje.. 
door droevige privé omstandigheden
  ben ik  zelf nog niet oké maar..
 met mijn vriend
 gaat het redelijk goed
 zware hartoperatie is voorbij 5 bypass..
nu werken we aan voorspoedig herstel..
bedanktvoor jullie lieve woorden.. 
en geniet vooral van alle 
mooie momentjesen kleine dingen in het leven♥..;)
Liefssss♥
X♥X

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Gaby,

Voor jullie een prachtig nieuw jaar gewenst vol liefde en een goede gezondheid. Dat laatste is zó belangrijk maar daar weten jullie helaas alles van. Ik wens jouw vriend een goed herstel en jouzelf heel veel sterkte toe.

Liefs, Ingrid

It's me zei

Lieverd alle goeds voor het nieuwe jaar...en een knuffel voor Dionne ...sterkte met alles liefs Ria x ❤️

Jaana M / My life zei

Happy New year ❤

Josephine zei

Lieve Gaby,

Het zit jou ook niet mee hé lieverd, nu weer droevige
privé omstandigheden, maar wel heel fijn te lezen dat
de operatie van je vriend inmiddels achter de rug is.
Een zware operatie is het geweest, hoop van harte dat
het herstel voorspoedig zal verlopen.

Voor je vriend en uiteraard ook voor jou, heel veel STERKTE gewenst,

En hoop voor jullie allen dat het een mooi jaar gaat worden!!!!!

Veel liefs,
Josephine
♥ ♥ ♥

Simonne's fantasiestudio zei

Gaby, voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar , vooral goede gezondheid !
groetjes van Simonne

blauwruitje zei

Hi Gaby, ik loop hopeloos achter met blogjes lezen en ik schrik van je berichtje over jullie persoonlijk wel en wee. Ik wens jullie allebei veel sterkte toe en dat 2017 een voorspoedig jaar mag worden. xxx Sandra

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Wat een lieve en leuke post...
Ik vind die raampjes zo leuk, dat je dan
die leuke en schattige muisjes en diertjes
kunt zien...

Natuurlijk wens ik jou en allen die je
dierbaar zijn een gezond en liefdevol 2017!

Dikke kusXXX

Peter Veen zei

Lieve Gaby, sterkte met alles waar jullie doorheen moeten gaan op dit moment! Ik hoop van harte dat het toch een heel mooi jaar mag worden voor jullie.
Hou vol!

Liefs van Pink! xxx